MAN Bus Pack 1
Tüm Seaside Valley otobüs şoförlerinin dikkatine! Filonuzu yepyeni otobüslerle yükseltmek ister misiniz? Yeni MAN modellerini dört gözle bekleyenlere müjde! Aradığınız genişletme paketi ayağınıza geldi! Bu Bus Simulator DLC'sinde MAN lisanslı üç yeni otobüs bulunuyor! 11 metrelik MAN Lion’s City A21 iki kapılı bir araç. MAN Lion’s City A47 10 metre uzunluğunda ve Lion's City otobüs serisinin en kısa araçlarından biri. Ayrıca körüklü MAN Lion’s City A23 kesinlikle rüyalarınıza girecek. 17 metrelik bu modern ve üç akslı otobüs 140 yolcu kapasitesine sahip. Yolcular dört kapıdan birini kullanarak araca hızla ve kolaylıkla binebilir veya araçtan inebilirler. Bu da iniş ve binişlerde rahatlık sağlar. Ayrıca en yoğun saatlerde bile yolcular bu konforlu otobüste yer bulabilir ve istedikleri yere zamanında gidebilirler. Bus Simulator genişletme paketini kullanabilmek için ana oyuna sahip olmanız gereklidir.