Male Custom Lu Xun Set
Bu bir bonus üründür. Not: 28 Şubat 2022 tarihine kadar mevcuttur. ■İçerik Lu Xun, aşağıdaki Erkek Custom Parts zırh türlerine dahil edilmiştir. Helmet Type / Chest Type / Waist Type / Arm Type / Leg Type ■Kullanım Edit Mode'da, Gender'dan Male seçeneğini seçin ve sonra ilgili zırh türü arasından içeriği seçin. Not: Bazı ögelerin daha ileriki bir tarihte ayrı olarak satışa sunulabileceğini lütfen dikkate alınız.