Malakhim Hero
Kökeni bilinmeyen, gizemli karanlık bir suikastçi olan Malakhim Kython olarak oynayın. Direnişi sağlamlaştırmak için güçlü kan büyüsünü kullanın ve Ancaria’yı koruyun. Bu pakette tüm işlevleriyle oynanabilen Malakhim Kython karakteri bulunmaktadır.