Makis Adventure
İnsan ve köpek balığı arasında geçiş yaparak bir lokmayla biçim değiştiren bir maceraya atıl! Maki'nin rolünü üstlenerek eşsiz adalarla dolu bir dünyada keşfe çık, yeni arkadaşlar edin ve 3 farklı köpek balığı şekline girerek sularda hızla ilerle. Makis Adventure, benzersiz zorlukların üstesinden nasıl geleceğine senin karar verdiğin, yanal kaydırmalı bir aksiyon platform oyunu. İster dövüşmeyi tercih et ister keşfe odaklan, oyunda keşfedilecek çok şey ve kendin belirleyeceğin bir oyun tarzı var. Zindanlarda koş, duvardan zıpla, yüz ve ısırıklarla yolunu aç. Köpek balığı momentumunu kullanarak 2B piksel sanatıyla bezenmiş göz kamaştırıcı seviyeleri aş, yol boyunca minik ve bölüm sonu boss'larını alt et. Keşfedilmemiş diyarlar arasında uçmak, minik yüzük oyunlarını tamamlamak ve daha fazlası için 3B merkez dünyayı fethet!