Mahjong
Bir Zen oyunu oynayın! Ünlü geleneksel Çin oyununu yeniden keşfedin. Her seviyenin sonuna gelmek için bloke olmamaya dikkat ederek tüm eşleşen karo çiftlerini bulun. Sizin için ürettiğimiz devasa tahtaları tamamlamak için konsantrasyon ve anlayış gerekiyor. - Tüm derinlikleri ve göz alıcı güzelliği ile geleneksel Mahjong. - Çeşitli zorluklarda 70 seviye ve yepyeni yapbozlar. - Farklı grafik tarzları ile oyunlarınızı özelleştirin. - Arkadaşlarınızla ve dünyanın her yerinden oyuncularla puanlarınızı karşılaştırın.