Maggie the Magnet
Kendinizi laboratuvarda fırlatmak ve bulmacalar çözmek için yer çekimini ve manyetik çekimi kullanın! Maggie’nin deney yapmaktan daha fazla sevdiği bir şey yok! Kendisi manyetik güçlerini istediği gibi açıp kapayabilen canlı bir mıknatıs. Bilimsel keşiflerin potansiyelini hisseden Maggie, kendi laboratuvarını açtı ve şimdi onu eğlenmekten ve yeteneklerini keşfetmekten alıkoyan tek bir anahtar bileşen var. Deneylerini denetleyecek birisine ihtiyacı var! Bu göreve hazır mısınız? Maggie the Magnet, bütün oyunun tek bir tuş üzerine odaklandığı fizik tabanlı bir bulmaca oyunudur. Tuşa basılı tutmak, Maggie’nin manyetik güçlerini etkinleştirir ve onu 4 mıknatıslı metal bir plaka olan mıknatıs noktası yönünde uçurur. Tuşu bırakmak, Maggie’nin yer çekimini ve momentumunu kullanarak boşlukların üzerinde uçarken çeşitli numaralar gerçekleştirmesini sağlar. Maggie’yi laboratuvarın bir ucundan diğer ucuna fırlatın ve 150’den fazla zorlayıcı seviyenin eşsiz düzeniyle deneyler yapın!