Mafia II
Mafia II, karanlık ve acımasız Mafya dünyasını gösteren, harika bir şekilde oluşturulmuş bir oyundur. Dinamik silahlı çatışmalar, acımasız dövüşler ve gerilim dolu araba yolculukları ekrana Hollywood tarzı sinematik deneyimle geliyor. Bu, çocukluk arkadaşı Joe ile birlikte organize suç dünyasına giren Vito Scaletta'nın ilgi çekici hikayesi. Birlikte, sokaklarda adlarını duyurmaya çalışırken kendilerini Mafyaya kanıtlamaya çalışacaklar. Hırsızlık ve araba çalma gibi düşük düzeyli işlerle başlayarak Vito ve Joe, Mafya ailesinin statü merdiveninde hızla yükseliyor ancak hayat akıllı bir adam için her zaman göründüğü kadar ihtişamlı değildir.