Made Man Pack
Bu yeni indirilebilir içerik paketinde Mafya Üyesi olmanın nasıl bir şey olduğunu görün. Cesur tasarıma ve dinamik performansa sahip 2 otomobil sürerken lüks otomobillerin farkını hissedin. Kırmızı halılara yakışır bir smokin dahil olmak üzere 2 yeni takımla Vito da duruma uygun görünecek.