MADDEN NFL 18: G.O.A.T. Holiday Yükseltmesi
Yılın o zamanı geldi! Madden NFL 18: G.O.A.T. Holiday Yükseltmesi ile Ultimate Team hanedanlığınızı inşa edin. 3 Elite G.O.A.T. efsanesinden birini seçerek Madden Ultimate Team kadronuzu oluşturun: WR Calvin Johnson, DE Michael Strahan veya RB Franco Harris. Buna ek olarak beş Squad Paketi ile birlikte en sevdiğiniz NFL takımından bir Elite oyuncu seçin. Madden NFL 18 Ultimate Team, bugünün NFL süper yıldızları ve efsaneleriyle nihai takımınızı oluşturmanıza, onlarla oynamanıza ve kazanmanıza olanak sağlayan eksiksiz bir NFL takımı kurma modudur.