Lyoid Character Pack
Sanat ve adalet tanrısı Mr. Lyoid 3on3 FreeStyle’a katılıyor! Jack The Pink’in yeni gizli ajanı, açıklanmamış bir davayı çözmek için gizli bir görevde. Mr. Lyoid ile tanış ve gücünü şimdi hisset! Bu paket şunları içerir: ‑ Karakter — Lyoid ‑ Lyoid Gelişim Kutusu Bileti ×5 *Satın alındığında, paket iade edilemez çünkü tek kullanımlık / geri alınamaz oyun içi öğeler içerir. *Satın alındığında, paket Mesaj Kutusuna gönderilir. *Eğer Character Pass’e sahipsen, Lyoid belirli bir puan miktarına dönüştürülür.