Luna Efsanevi Paket
Aşkını kazanmak için dönüşüm geçiren Luna, insan dünyasının prensesi olarak dünyaya iniyor! Gerçek formu Ravieta ile özel bir yeteneğin kilidini açın. Bu Paket şunları içerir: - Karakter - Luna (P4) - 300 Puan - Luna Saç No.3 - Luna Tema No.3 - Luna İsim Etiketi - Luna Gelişim Kutusu Bileti x40 - Luna FS Siyah Paket x5 *Satın alındığında, paket geri alınamayan tek kullanımlık oyun içi öğeler içerdiğinden iade edilemez. *Satın alındığında, Paket Mesaj Kutusuna gider. *Luna'ya sahipseniz, Luna belirli bir puan karşılığında takas edilir.