Lumberjack Pack
Oduncu Tehlikeli Madde Kıyafeti ve 4 alet Bu, Tehlikeli Madde Kıyafeti eşyası için bir görünümdür. Bu görünümü bir tamir tezgahında veya eşyayı oyunda üretirken uygulayabilirsiniz.