Low-Budget Repairs
Kendinizi 1990'larda Polonya'da bir apartman bloğunda kendi küçük işinizi yürüten bir tamirci olarak hayal edin. Göreviniz ne mi? Mümkün olduğunca çok para kazanmak için her yerde maliyetleri düşürmek! Boyayı suyla seyrelterek tüm daireye yetecek kadar uzatmak mı? Elbette, renkler o kadar canlı olmayabilir, ama kim fark edecek ki? Düzgün olmayan fayans döşemek mi? Biraz düzensizlik mekana “karakter” katar. Sonuçta önemli olan hızlı sonuç, mükemmellik değil! Endişelenmeyin, siz gittikten sonra müşteri herhangi bir kusur fark ederse, kâr zaten sizin! Mobilya kapıdan sığmıyor mu? Sorun değil, hızlı düşünün, pencereyi açın ve... her şey bahçeye uçsun! Temiz oda ve mutlu müşteri... tabii pencerenin altına park etmedilerse. Nalbur dükkanında, işi “bir şekilde” halledecek en ucuz aletleri arayan deneyimli bir avcı gibi olacaksınız. Birkaç vuruşta kırılan indirimli çekiç mi? İki tane alın! İş bittikten sonra, yaptığınız işten gurur duyun — küçük kusurları görmezden gelin! Çeşitli yenileme ve onarım işleri yapın. Su basmış bir banyoyu tamir etmek mi, yoksa tamamen yenilemek mi? Her gün yeni bir meydan okuma ve her karar hızlı bir kâr getirebilir... ya da bir dizi sorun.