Lovecraft's Untold Stories
"Lovecraft’s Untold Stories" tehlike ve adrenalin dolu bir macera oyunudur. H.P. Lovecraft'ın mistik ve karanlık hikayelerinden esinlenilerek rastgele oluşturulan seviyelerde gizemli canavarlara karşı savaş, silahlarını ve ekipmanlarını geliştir, bulmacalar çöz ve Yüce Eskiler ve Öteki Tanrılar hakkında ipucu ve bilgi topla. * Cthulhu Mitos'undan gelen yüzlerce canavarla savaş * Lovecraft’ın hikâyelerini keşfet: Her karaktere özel hastane, orman ya da Innsmouth'un ıssız ve karanlık sokakları gibi rastgele oluşturulan seviyelerde geçen hikayeleri keşfet * Yüce Eskilerle Yüzleş: Cthulhu, Nyarlathotep, Dagon, Shub-Niggurath ve Azathoth seni bekliyor * Yüce Eskilerle savaşmak için Mitosları öğren: Yüce Eskilere karşı bir şansın olmasını istiyorsan onlar hakkında bilgi sahibi olmalısın, aksi taktirde sadece varlıkları bile seni delirtmeye yeter * Cinnet kapıda: Maceralarında kararlar almak zorundasın ve yanlış karar akıl sağlığını etkileyecek. Delirirsen, kendini öldürürsün * Kahramanını seç: 5 farklı karakter: Dedektif, hırsız, profesör cadı ve hortlak. Her birinin farklı dövüş stili ve becerisi var * Silah, ekipman ve özel parçaları topla. Her bir karaktere özel silah ve ekipmanın yanı sırsa sayısız farklı ekipmanı seviyelerde bulup, kullanabilirsin!