Love FMV
TEN DATES Ten Dates (On Buluşma), geçen interaktif romantik komedi Five Dates'in devamı niteliğindeki bir yapımdır. Londra'da yaşayan ve gerçek bir ilişki arayışında olan Misha, en yakın arkadaşı Ryan'ı kendisiyle birlikte hızlı buluşma etkinliğine katılması için ikna eder. Potansiyel beş ayrı kişiyle eşleşecek olan Misha ve Ryan, birbirinden çok farklı kişiliklere sahip kişilerle çıkmak için cesaretlerini toplamalı ve cazibelerini ortaya koymalıdır. FIVE DATES Five Dates, dijital buluşmaların sürprizlerle dolu dünyası hakkında etkileşimli bir romantik komedi. Aradığı özelliklerde beş potansiyel kişi bulan Vinny, fiziksel dokunuş diye bir olayın kalmadığı bir dünyada uyumun, kimyanın ve bağ kurmanın hâlâ mümkün olup olmadığını keşfetmeye çalışıyor.