Lou's Lagoon Deluxe Pack
Baloncuklu Deluxe Pack ile Lou's Lagoon'da dikkatleri üzerine çek! Bu paket şunları içerir: - Bubblefan Engine: Gökyüzünde arkasında göz alıcı bir baloncuk izi bırakan bu motorla uçuşlarına sevimli ve masalsı bir hava kat! - Lifeguard Kostümü: Kendi baloncuk aksesuarıyla tamamlanan bu hareketli cankurtaran kıyafetiyle tarzını konuştururken ada sakinlerini güvende tut. - Beachside Decor Pack: Mükemmel bir sahil mekanının vazgeçilmezi olacak, baloncuk temalı 8 özel mobilya parçasıyla dekorasyon dünyasına dal.