LOST ORBIT: Terminal Velocity
"Uzayın derinliklerinde yok olan gemisinden sağ kurtulan kahramanımız düşük rütbeli bakım işçisi Harrison, evinin yolunu bulmak için mücadele etmek zorunda... LOST ORBIT'te olaylar uzay keşiflerinin çevresinde gelişiyor. Oyuncular, evine geri dönmek için tehlikeli bir yolculuğa çıkan, el yapımı birkaç alet kuşanmış, acımasız ve yalnız bir astronotu (Harrison) kontrol ediyor. Gemisi olmadığı için Harrison uzayda hareket etmek ve yol alabilmek için gezegenlerin çekim kuvvetlerini kullanmalı. Komedi ve trajedinin bir arada olduğu bir dünya üzerine kurulu LOST ORBIT, risklerin yanında yalnızlık, merak ve ölüm ile örülü bir oyun. "