Lost Judgment - The Kaito Files Hikâye Genişlemesi
Yagami Dedektiflik Bürosu Masaharu Kaito'nun kas gücü olarak oynayın ve Kaito Files'ta geçmişinin yarım kalmış işlerini tamamlayan yeni bir dava alın. Kaito, yeni düşmanlara meydan okumak ve farklı bir Kaito havası ile davayı çözmek için kendi Primal Focus dedektif tekniklerini ve iki canavarca dövüş stilini getiriyor. Lost Judgment'da yaşanan olayların ardından Kaito, Yagami şehir dışındayken, beklenmedik bir şekilde eski sevgilisi Mikiko'yu aramasına neden olan kazançlı bir davaya başlar. Yol boyunca Kaito, Mikiko'nun kaybolmasının ardındaki gerçeği ortaya çıkarmak için oğulları olduğunu iddia eden bir gençle karşılaşır. Şimdi Kaito, Kamurocho'nun suçlarıyla bağlantılı bir sendikayla karşı karşıyayken geçmişin ve bugünün kıyısında duruyor. Ama Kaito ve Mikiko neden ayrıldılar ve bu kardeşliğin onunla ne ilgisi var? Onun hikâyesi: Kaito'nun benzersiz dövüş stilleriyle yepyeni baş düşmanlara meydan okuyun, Kamurocho'yu yeni koleksiyon parçaları için arayın ve dört bölümden oluşan bu olağanüstü büyük drama genişlemesinde Kaito'nun geçmişine dalın. Sokakların canavarı: Arsız, cesur ve her zaman bomba gibi olan Kaito, her türlü dövüşte, silkelenmede veya kovalamada güvenilir biri. Kaito'nun saldırgan Bruiser dövüş stili ile canavar moduna girin ya da Tank dövüş stili ile savunmayı hızlandırarak herhangi bir durumdaki herhangi bir düşmanla başa baş mücadele edin. İçgüdülerinize güvenin: Burada Yagami'nin süslü aletlerine gerek yok; Kaito'nun kendi duyusal tabanlı hafiyelik stili var. Kelimenin tam anlamıyla ipuçlarını bulmak, şüphelileri belirlemek ve davayı içgüdüleriyle çözmek için Kaito'nun Primal Focus'una dokunun. *Lost Judgment Digital Ultimate sürümüne dahildir, lütfen birden fazla kopya satın alırken dikkatli olun.