Lost Judgment Digital Deluxe Edition
Lost Judgment Digital Deluxe versiyonunu satın alarak aşağıdaki oyun içi içerikleri edinin: - Lost Judgment ana oyunu -Detective Essentials Paketi -School Stories Genişleme Paketi GERÇEĞİ BULUN Sabıkalı bir polis memuru bir cinayet kurbanının konumunu gün yüzüne çıkarınca Özel Dedektif Yagami, imkansız bir şekilde aynı anda gerçekleşen iki suçu incelemeye çağrılıyor. Kurban sayısı giderek artıyor ve Yagami gerçeği ortaya çıkarmaya yaklaşıyor. Adalet terazisi kanunu savunanların yanında mı olacak yoksa intikam almaya çalışanların mı? Yakuza serisini sizlere sunan stüdyodan Lost Judgment, araştırmacı hafiyelik, karanlık bir hikâye ve aksiyon savaşının unsurlarını gizemli bir gerilim oyununa dönüştürüyor. Dedektiflik uzmanlığınızı Japonya sokaklarına taşıyın ve yasaların koruyamadıklarını savunun. HEYECANLI SORUŞTURMALAR Yagami'nin özel dedektiflik yeteneklerini kullanarak ipuçlarını toplayın. Dronelar ve sosyal medya dinleme cihazları gibi teknolojik aletlerden binalara tırmanmak ve şehirde şüphelileri takip etmek gibi sokak yöntemlerine kadar her şey. En inandırıcı kanıt, suçluyu suçu işlerken yakalamaktır. SERBEST BİÇİMLİ SAVAŞ Yagami'nin üç benzersiz ve kombo ağırlık dövüş sanatı formlarında ustalaşarak grup dövüşlerinin ve teke tek kavgalarının üstesinden gelin. Sokak kavgalarında silah çeşitliliğini artırmak için trafik konilerini, yol levhalarını, bisikletleri ve daha fazlasını kullanın ve her bir formu yetenek ağaçlarıyla özelleştirin. SİVİL POLİS Yerel bir lisede kulüp danışmanı olarak gizli göreve çıkın ve davayla ilgili suç oranlarındaki gizemli artışın sebebini ortaya çıkarın. Ritme ayak uyduracağınız Dans Kulübü'ne, zekânızı kullanarak mükemmel Yagami-bot'u oluşturacağınız Robotik Kulübü'ne, zorlu düşmanlara karşı savaşmayı öğreneceğiniz boks kulübüne ve saygınlık kazanmak için yasa dışı yarışlara katılacağınız motor çetesine katılın. SOKAKLARA ÇIK Davayı araştırırken Kamurocho ve Ijincho şehirlerinin altını üstüne getireceksiniz ama biraz ara vererek şehirlerin barlarına ve gece hayatının canlı olduğu mekânlara uğrayarak kültürü tanımayı da unutmayın. İhtiyacı olan insanlara yardımcı olmak için dedektiflik yeteneklerinizi kullanarak Yan Dava alabilirsiniz. Kimin elinde hangi kartlar var asla bilinmez.