Lost in Random: The Eternal Die Demo
Demo sürümündeki kayıtlı verilerin tam oyuna aktarılmayacağını lütfen unutma. Demoya kaydedilmiş ilerlemeler, kilidi açılmış eşyalar veya karakter verileri ana oyuna taşınamaz. BİR ŞANS OYUNU VE BECERİ SINAVI Lost in Random: The Eternal Die dinamik gerçek zamanlı aksiyonu, taktiksel çatışmayı ve risk-ödül zar mekaniğini bir araya getirerek heyecan dolu anlık savaşlar sunuyor. Bir zamanlar Rastgele'nin hükümdarı olan Kraliçe Aleksandra olarak intikam ve kefaret peşinde yola çıktığın bu özgün ve bağımsız hikâyeyi keşfet. Dört eşsiz silahtan oluşan bir cephanelik kuşan, güçlü kart temelli saldırılarda bulun, elementsel eserlerden yararlan ve savaşın gidişatını değiştirmek için güvenilir zar yoldaşın Talih'i stratejik bir şekilde kullan. İstersen büyük risk içeren şans oyunlarına katılabilir, atacağın zara göre inanılmaz ödüllerle ya da yıkıcı sonuçlarla karşı karşıya kalabilirsin. Ölüm bile bir son değil. Bir sonraki macerana hazırlanmak için Korunak'a geri dönerek yeni silahlar açabilir, güçlü yükseltmeler edinebilir ve müttefiklerinden görevler alabilirsin. HAYAT BULAN FANTASTİK VE KARANLIK BİR MACERA Her biri tehlikeler, sırlar ve beklenmedik mücadelelerle dolu dört dinamik bölgeyi keşfet. Gotik havaya, canlı manzaralara ve büyüleyici güzellikteki atmosferik müziklere sahip bir dünyada kendini kaybet. Keşfedilecek alternatif sonlarıyla ve tamamı seslendirilmiş ilginç karakterlerle dolu kadrosuyla The Eternal Die, seni Rastgele dünyasında bir başka unutulmaz maceraya davet ediyor. ANA ÖZELLİKLER - Gerçek zamanlı aksiyonu taktiksel karar alma ile birleştiren hızlı ve anlık çatışmalar. - Savaşın gidişatını beklenmedik şekillerde değiştiren eşsiz bir zar atma mekaniği. - Kendilerine has oyun stilleri sunan dört farklı yükseltilebilir silah. - Karakterinin dizilimini özelleştirebileceğin 100'ün üzerinde elementsel eser ve güçlü 15 kart temelli yetenek. - Sırlar, düşmanlar ve riskli mücadelelerle dolu rastgele oluşturulan dört bölge. - Her biri yetenek ve strateji gerektiren 30'dan fazla eşsiz düşman türü ve 4 acımasız dünya boss'u. - Rastgele oluşturulan karşılaşmalar, gelişen eser sinerjileri ve değiştirilebilir zorluk ayarları ile kendi tarzında oynama imkânı. - Korkunç ama bir o kadar da güzel ortamlar ile büyüleyici müziklerle bezeli, Burton tarzında karanlık ve fantastik bir dünya.