Lost Grimoires Bundle
Lost Grimoires'in olağanüstü dünyasına adım atarak iki heyecan dolu macera yaşayın! Genç simyacıya eğitimini bitirmesinde ve siyasi bir kargaşanın ortasında gizemli bir şekilde ortadan kaybolan ebeveynleri hakkındaki gerçeği ortaya çıkarmasında yardıcı olun. Griff Hanesi'nin danışmanı olup kara büyünün pençesinden, tathın genç varisi olan Prens Fern'i kurtarmak için tehlikeli bir göreve atılın.