Lost Ember: Legendary Souls
Legendary Souls, Lost Ember dünyasını özgürce keşfedebileceğin yeni bir açık dünya ile genişletiyor. Ana oyundaki tüm oynanabilir hayvanlar bu dünyada yer alıyor ve her biri farklı biyomlarda yol almak, yüksek dağ sırtlarına tırmanmak, gölün derinliklerindeki unutulmuş anıları bulmak ve dünyayı yukarıdan görmek için gerekli olacak. Yeni Ruh Görevleri aracılığıyla daha fazla kayıp köze geçmişini anlamasında yardımcı ol ve onları efsanevi Işık Şehri’ne yönlendir.