"Lost Code" Avcı katmanlı silah paketi
Bu, kayıp bir medeniyetin mirası mı? Daha önce hiç görülmemiş bir dönüşüm mekanizmasına sahip değerli bir katmanlı silah seti! Bu içerik şunlardan oluşur: - "Lost Code: Asca" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Kiri" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Carnhan" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Rah" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Mia" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Nir" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Mjo" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Alos" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Labr" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Sara" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Telth" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Kera" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Jura" Avcı katmanlı silah - "Lost Code: Iru" Avcı katmanlı silah Not: Bu sette bulunan ürünler, ayrı olarak satın alınabilir. Lütfen çifte satın alımlara dikkat et. Özel katmanlı silahlarla istediğin silah için yeni bir görsel stilin keyfini çıkar! Satın aldıktan sonra oyundaki Kurye ile konuş ve içeriği almak için Eklenti İçeriği'ni seç. Kullanım, aşağıda listelendiği üzere içerik türüne göre değişir. - Katmanlı Zırh, Item Box'ın Katmanlı Ekipman Ayarları menüsünden kullanılabilir. Lütfen katmanlı zırhın, istatistiklerini ve becerilerini etkilemeden karakterin görünümünü değiştiren bir "kostüm" olduğunu unutma. - Silahın türüne göre; Avcı katmanlı silah "Lost Code" serisinin kınına koyma/kınından çıkarma etkileri, özel silahı kınına koyma/kınından çıkarma yapılırken gösterilmeyebilir. *Bu setteki öğeler ayrı bir şekilde satın alınabilir. Lütfen aynı öğeyi iki defa satın almamaya dikkat et.