Loot River
Dünyayı dönüştür Yöntemsel olarak oluşturulmuş bir dizi labirentte geçen Loot River, yoğun, gerçek zamanlı dövüşü ve karanlık, fantastik bir ortamı uzamsal blok kaydırma ile birleştiren roguelike türünde zorlu bir zindanda ilerleme oyunudur. Vahşi ve iğrenç canavarları yen Yadigar'ın gücüyle donanmış oyuncular, bir dizi karo bulmacasında yüzen kalıntıları kaydırarak altlarındaki zemini kaydırabilir. Oyuncular bu uçsuz bucaksız yeraltı mezarlarında dolaşırken canavarlarla, kaybolmuş gezginlerle ve zorlu bölüm sonu canavarlarıyla karşılaşacaklar. Bu kozmik yer altı mağaraları, keşfedilecek çok sayıda yeni silah ve teçhizatın yanı sıra kalıcı yükseltmeler elde etmek için ortaya çıkarılması gereken şeytani bilgiler sunuyor.