Looney Tunes: Wacky World of Sports - Sweet Deal Sports Pack
Looney Tunes: Wacky World of Sports - Sweet Deal Sports Pack ile güzel hareketlerini sergileme vakti geldi. Koleksiyonuna yeni şeker temalı birkaç spor ekipmanı ekle: yeni bir basket topu, futbol topu, tenis raketi ve golf sopası seti dâhil. Şeker enerji patlaması dâhil değildir.