Lonely Mountains: Downhill - Redmoor Falls
Ekipmanlarını kuşan ve bu ücretsiz DLC ile Redmoor Peaks’in kayıp patikasında tur at. Su elementi kişiselleştirme setini kazanmak için yeni görevlerde şansını dene. Öne çıkan özellikler: - Heyecan dolu yeni görevler ve iki dinlenme yeri içeren bir patika seni bekliyor - Su elementi setinden yeni kıyafetler, sırt çantaları ve boyalarla tarzını konuştur - Redmoor Peaks’in güzelliklerinin tadını bu yepyeni patikada çıkar - Liderlik tablosunda yukarılara oyna Redmoor Peaks ile Lonely Mountains’ı tekrar ziyaret et.