Londralı Bobby Briar Üniforma Paketi
Oynanabilir karakter PC Rob Briar için yeni klasik bir Londralı Bobby üniforması edin. Briar'ın London Üniforması (5 görünüm içerir) ve Muhafız Miğfer Görsel Aksesuarı (3 görünüm içerir) ile birlikte gelir.