Logo Paketi #3
Oyuncular topluluğunca oluşturulan araç görünümlerini içeren bu üçüncü pakette gerçek hayattan beş Zakspeed Capri Group 5 tasarımı ile birlikte Marc Cars Australia 2 takımının Uluslararası Dayanıklılık Yarışlarında gerçekten kullandığı Project CARS SMS-R görünümü de bulunuyor.