LocoCycle
Farkındalığa yeni varmış olan uzak doğu dövüş sanatları sahibi suikastçı motorsiklet I.R.I.S., özgürlüğü için kıtalar arası bir kaçışa başladı. I.R.I.S.'nin tek müttefiki ise mühendisi olan ve bu göreve pantolonu şasiye sıkıştıktan sonra dahil olan Pablo. Çok uluslu bir silah çetesi ve psikopatik bir motorsiklet olan S.P.I.K.E. tarafından kovalanan I.R.I.S. ve Pablo, birçok zorlukla karşılaşmalarına rağmen "Murica ve özgürlük" için yola koyuldular, o yüzden nasıl kaybedebilirler ki? Bu oyunun indirilebilir sürümü; Türkçe, Fransızca, İtalyanca, Almanca, İspanyolca ve Portekizce'yi desteklemektedir.