Little Nightmares III - Nome Costumes Set
Bıdık Kostüm Seti, Little Nightmares dünyasının en ikonik karakterlerinden birinin kılığına girmeni sağlar. En karanlık köşelerde saklanan küçük ve gizemli Bıdıklardan esinlenen bu set, karakterine hem tüyler ürpertici hem de sevimli bir hava katar. Kostüm, hem Low hem de Alone karakterleriyle uyumludur.