Little Nightmares III - Demo
Bu ücretsiz oynanabilir demoda oyunun açılış sekansında Ölüler Şehri'ni ziyaret ederek Little Nightmares III'ün ürkütücü olduğu kadar büyüleyici dünyasına adımını at. Little Nightmares III bağımsız bir hikâye olduğu için önceki oyunları oynamak zorunda değilsin ancak oynadıysan da, önceki oyunlara gönderme yapan rahatsız edici birkaç unsur gözüne çarpacak. Sanrılarla çarpıtılmış distopik bir diyar olan Sarmal'da sıkışıp kalmış iki arkadaş olan Low ve Alone'u kontrol et. Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı bu dünyada hayatta kalıp buradan kaçmak için birbirlerine güvenmeleri gerekiyor. Ancak habis bir şey gölgelerden onları gözetliyor. Little Nightmares serisinde ilk defa aynı platformu kullanan bir arkadaşınla çevrimiçi eşli oynayabilir veya yapay zekâ desteğiyle tek başına takılabilirsin. Bu demo, oyunun gergin ve sinematik atmosferine 30 dakikalık bir bakış imkânı sunuyor. Ürkütücü mekânlarda yolunu bul, ölümcül tuzaklardan sıyrıl ve bakışlarıyla seni taşa çevirebilecek Sarmal sakini Canavar Bebek'le dehşet verici bir karşılaşmadan sağ çık. Demodaki ilerleme, tam sürümden bağımsızdır ve ana oyuna aktarılmaz.