Little Nightmares Enhanced Edition: The Residence DLC
Kaçak Çocuk, Leydi'nin özel hanesine girerken henüz paçayı kurtaramamıştır. Bu lüks korku evinden kurtulmanın tek yolu, Leydi'nin çağırdığı gölge düşmanlarından kaçmak ve ölümcül bulmacaları çözmektir. Silah olarak yalnızca bir el feneri bulunan Çocuğun kâbuslardan çıkma illüzyonları uzak tutması ve çarpık kütüphaneye kurulan tuzakları atlatması gerekmektedir. Çocuk, kaderiyle yüzleşmeye yaklaştıkça The Maw'ın en karanlık sırlarına ışık tutacaktır... Secrets of the Maw'ın büyüleyici 4K ve 60 FPS ile güçlendirilmiş hikâyesinin son kısmını oyna.