Little Misfortune
Little Misfortune, keşfetmeye ve hem tatlı hem de karanlık karakterlere odaklanan, yaptığın seçimlerin farklı sonuçlar doğurduğu interaktif bir hikaye. Misfortune, yeni arkadaşı Bay Ses ile birlikte, sırların ortaya çıktığı ve talihsizliklerin yaşandığı bir ormana gidiyor. Vizyoner yazılım geliştirici bir çiftin yarattığı Killmonday Games tarafından hazırlanan oyun, kültleşen video oyunu Fran Bow ile aynı evrende geçiyor.