Little Legs (Xbox One)
Kırkayakların heyecan verici savaşlarına hoş geldiniz! Dev Kırkayakların heyecan verici savaşlarda mücadele ettiği Arena'da heyecanlı bir maceraya hazır olun. Rakiplerinizi alt etmek ve yenmek için Kırkayağınızı daha güçlü ve daha hızlı hale getirebilirsiniz. Büyük ve küçük düşmanlara karşı savaşın. Kırkayağınızı büyütün, farklı görünümler seçin ve Arenalara hükmedin. Her savaş yeteneklerinizi göstermek ve en iyisi olmak için bir şanstır. Oyuna girin ve eğlenin!