Lily in Puzzle World (Xbox)
Platform ve zekâ geliştirici bulmacaları birleştiren bu oyunda eskiz defteri dünyasını keşfet! Parlak renklerle bezeli̇ si̇yah-beyaz çi̇zi̇mlerden oluşan çocuksu bi̇r dünyada neşeli̇ bi̇r peri̇ olan Lily olarak oyna! Lily, minimalist dünyasının bulmacalarla dolu zorluklarını tamamlamaktan büyük keyif alıyor ancak ne kadar çok bulmaca çözerse engellerin de o kadar karmaşıklaşacağını fark ediyor. Lily in Puzzle World, Lily’nin amacının bir kapıya ulaşmak ve bir sonraki bulmacaya geçmek için her aşamayı geçmek olduğu tek ekranlı zorluklarla dolu, iki boyutlu platform oyunudur. Lily başarısız olursa tekrar deneyebilmesi için seviyenin başında yeniden başlayacak. Lily, kapılara ulaşmanın yanı sıra oldukça zor noktalara yerleştirilmiş her aşama için bir tane olmak üzere özel paraları da toplayabilir. Hepsini toplayabilecek mi?