LIGHTNING RETURNS FFXIII
FINAL FANTASY XIII serisinin yıldızı Lightning, hayatındaki en büyük zorlukla karşılaşıyor. Yepyeni bir oyun dünyası, yeni bir savaş sistemi ve geliştirilmiş kişiselleştirme özellikleriyle tanış. Efsanevi FINAL FANTASY XIII hikâyesi, heyecan verici bir sona doğru yaklaşıyor ama eşsiz bir oyun deneyimi sunmak için oyunun her özelliği yenilendi. 13 gün içinde dünyanın sonu gelecek. Dünyanın kaderi, yine bir kadının elinde.