Life of Fly 2
Life of Fly 2, her biri başka bir sineğin hayatı ve düşünceleri etrafında dönen 13 kısa hikaye içeriyor. Başka hiçbir şeye benzemeyen ilginç ama rahatlatıcı bir anlatımlı uçuş oyunudur. Kendi yaşam ortamını keşfederken düşüncesini toplayan küçük bir sineğin rolüne atlıyorsunuz. Her sinek kendi yaşamından, başlarına gelen bazı şeylerden ve sahip oldukları neredeyse felsefi düşüncelerden bahseder. Bazı alışılmadık içerikleri, bir sineğin normal yaşamının çok ötesine geçen bazı ilginç düşünceleri ve bazı eğlenceli kısa hikayeleri deneyimlemeye hazır olun.