Life of Crime Bundle
Bu Paket İçeriği: Suç Simülatörü ve Uyuşturucu Satıcısı Simülatörü Suç Simülatörü Hapisten yeni çıktınız ama özgürlüğün de bir bedeli var. Borcunuzu ödemek için en fazla 3 arkadaşınızla takım kurun veya tek başınıza gizlice evlere girin, hırsızlık yapın. Yüksek riskli işleri tamamlamak için maymuncuk, uyku gazı veya kaba kuvvet kullanın. Güvenlik sistemlerini atlatın, ganimeti alın ve zaman dolmadan dışarı çıkın. Borcunuzu temizleyebilir misiniz, yoksa her şeyinizi yeniden mi kaybedeceksiniz? Uyuşturucu Satıcısı Simülatörü Sokak düzeyinde girişimciliğin riskli dünyasına adım atın. Kanunlardan kaçınarak birkaç müşteriye satış yaparak küçük bir başlangıç yapın, ardından pazara hakim olmak için operasyonunuzu genişletin. Tedarik zincirlerini yönetin, tehlikeli müşterilerle pazarlık yapın ve rakip satıcılardan ve gizli polislerden bir adım önde olun. Bir suç imparatorluğu mu kuracaksınız yoksa çapraz ateşe mi yakalanacaksınız? Seçimleriniz yükselişinize ya da düşüşünüze karar verecek.