Life is Strange: Reunion
Herhangi bir sürümü ön sipariş vererek Max ve Chloe Classic Kıyafet DLC'sini edin. Bu bonus, 5 Mayıs saat 10.00 UTC tarihine kadar herhangi bir sürüm satın alındığında da geçerlidir. Chloe Price, Max Caulfield'ın zaman ortağıydı... Onu kaybetmek, Max'in en büyük pişmanlığı. Şimdi Chloe, Caledon Üniversitesi'nde. Kâbuslar ve imkânsız anılarla boğuşan Chloe'nin, Max'in yardımına ihtiyacı var. Ama Max zaten bir krizin ortasında: Üç gün içinde ölümcül bir yangın kampüsü yok edecek. Max'in Geri Sarma gücü ona biraz zaman kazandırdı ancak alevleri tek başına önleyemez. Yangın, Max ve Chloe'yi yıkıcı kararlar almaya zorlayacak. Her şey yanıp kül olmadan önce birlikte bir geleceğe ulaşabilirler mi? EFSANEVİ BİR SON Max ile Chloe'nin hikâyesi ve Caledon'un kaderi, senin kararlarına bağlı! Yepyeni bir öykü, efsanevi bir sona tırmanırken hem Max hem de Chloe olarak oyna. GERİ SARMA GERİ DÖNÜYOR Max'in imza yeteneği geri döndü! Her kararı geri al ve tekrarla, konuşmaların gidişatını değiştir ve dört boyutlu bulmacaları çözmek için çevreni yönlendir. PUNK RUHUYLA OYNA Chloe ve Ağız Dalaşı yeteneğiyle, kâbuslarının ve ikili anılarının sırlarını çözmek için yarışırken zekânı, kurnazlığını ve sivri dilini kullanacaksın. YAŞAM, ÖLÜM VE SONUÇLAR Çıkacak yangından kimse kurtulamaz: Caledon'daki arkadaşların yanarak can vermeden önce suçluları bul. Kim hayatta kalacak? Karar senin! ÖZEL MÜZİKLER Zengin orijinal müzikleri ve şarkılarının yanı sıra hem nostaljik hem yeni lisanslı parçalar.