Liberty Pack
Liberty paketinde Co-Op karakterini kişiselleştirmeni sağlayacak Liberty Vücut Zırhı ve KHO Saldırı Askeri Miğferi gibi iki adet açık ve kullanıma hazır ender bulunan savaş donanımı vardır.