Liberated: Enhanced Edition
Liberated, bir çizgi romanın sayfalarından hayat bulan bir aksiyon-macera oyunudur. Elle çizilmiş çizgi roman görselliğini etkileşim ve yana kaydırmalı aksiyon ile pürüzsüzce birleştiren oyun, video oyunları ile çizgi romanların devrim niteliğindeki bir birleşimidir. Bu yakın gelecek distopyasında, ürkütücü bir şekilde tanıdık gelen ve her zaman çevrimiçi olan toplum, güvenlik adı altında, tam devlet kontrolüne boyun eğiyor. Tam da bu arada, "Özgürleştirilmiş" olarak bilinen isyancı bir grup yükseliyor. Liberated: Enhanced Edition şunları içerir: - Oynanış ve içerik ile ilgili iyileştirmeler içeren beğeni toplamış oyunun tamamı - Etkileyici seslendirme sanatçılığı ile yapılmış tam bir İngilizce seslendirme - 2 kapanış bölümü: “For the Homeland" & "Glory to the Heroes”