Letters
Letters, weapons ve portable items gibi nesneler satın almak için gold ve creating gems için pyroxene sağlar. “New Game“ seçip hikâyeyi oynadığınızda, letters size Inns'te verilir. Pyroxene sağlayan letter ancak oyunda create gems işleminin mümkün olduğu noktaya ulaşınca verilir. Not: Bu içeriğin ileriki bir tarihte satışa sunulabileceğini veya ücretsiz temin edilebileceğini dikkate alın. - Bir eklentinin yüklenmesi oyun sırasında tamamlanırsa, siz başlık ekranına döndükten sonra kullanılabilir hale gelir.