Lesson Learned
Kule savunma türüne bu benzersiz yaklaşımda Frank'in tarihte yolculuk etmesine yardımcı olun. Kooperatif veya solo modda tuhaf bir hayal dünyasına girin. Kaynakları toplayın, savunma kuleleri inşa edin ve minyonlarınızı yönetin. Meydan okumaya devam edin ve gelen düşmanları alt edin! Frank'e tarih yolculuğunda yardım edin ve rüyaların tuhaf dünyasına girin! Kaynakları toplayın, müttefikler edinin, kuleler inşa edin ve benzersiz düşman dalgalarını savuşturun. Bir mağara adamı sürüsü, Fransız askerleri lejyonu veya ortaçağ şövalyeleriyle yüzleşin. Minyonlarınızı genişletmek için sınıf arkadaşlarınızı serbest bırakın ve bu çırpınan uykudan kurtulmak için onların yardımını kullanın. KLASİK KULE SAVUNMASI Kulelerin olduğu yerde düşman dalgaları da olmalı! Altı farklı tarihsel dönemde seyahat edin. Yolunuzda, kendilerini tarih sayfalarına yazdırmış büyük savaşçılar ve liderlerle karşılaşacaksınız, tabii ki biraz değişmiş bir biçimde. Bu dünya tuhaf ve şeytani yaratıklarla dolu. KULELER, YÜKSELTMELER VE MİNYONLAR Savunma kuleleri inşa etmek ve yükseltmek için odun ve taş gibi kaynakları toplayın. Sapanın yanı sıra, rakiplere karşı ana savunmanız olacaklar. Yardımcılarınızı savaşta kullanın, onlara basit görevler verin ve üssünüzü savunun! ORTAK VE TEK OYUNCU OYUN MODLARI Bu çılgın dünyada tek başınıza ya da en iyi arkadaşlarınızla birlikte bu muhteşem maceraya atılın.