Lesson Learned: Cult of the Elizabeth
Bu muhteşem Kule Savunma oyununda Amelia'nın Elizabeth Bathory'nin uşaklarını yenmesine yardım edin. Co-op veya solo modda tuhaf bir hayal dünyasına girin. Kaynakları toplayın, savunma kuleleri inşa edin ve sınıf arkadaşlarınızı yönetin. Meydan okumaya katılın ve gelen düşmanları yenin! Amelia'ya Rönesans'taki yolculuğunda yardım edin ve tuhaf rüyalar dünyasına girin! Kaynakları toplayın, kuleler inşa edin ve Elizabeth Bathory'nin yardımcılarının dalgalarını savuşturun. Aristokrata hain planlarında yardım etmek isteyen bir fanatik sürüsüyle yüzleşin. Sınıf arkadaşlarınızı serbest bırakın ve bu zahmetli rüyadan kurtulmak için onların yardımını kullanın. KLASİK KULE SAVUNMASI Kulelerin olduğu yerde düşman dalgaları olmalı! Yolda tarih yazan kanlı bir kontesle tanışacaksınız! Bu rüya gibi dünya, onun köleleri olan garip ve çarpık yaratıklarla dolu. KULELER, YÜKSELTMELER VE MİNYONLAR Savunma kuleleri inşa etmek ve yükseltmek için odun ve taş gibi kaynakları toplayın. Sapana ek olarak, rakiplere karşı ana savunmanız olacaklar. Yardımcılarınızı savaşta kullanın, onlara basit görevler verin ve örümcek üssünüzü savunun - Jarvis! CO-OP VE TEK OYUNCULU OYUN MODLARI Bu çılgın dünyada bu muhteşem maceraya tek başınıza veya bölünmüş ekran kooperatif modunda en iyi arkadaşlarınızla birlikte atılın.