Thorin Meşekalkan ve Cüce arkadaşları, Dumanlı Dağlar'daki Yüksek Geçit'ten geçerlerken, Goblin Köyü'ne giden gizli bir giriş yolunun üzerine yanlışlıkla kamp kuruyorlar. Oyuncunun görevi, Goblin Kralı'yla savaşmak ve ardından çılgın bir kaçış sırasında Goblin Köyü'nün tehlikeli dar sokaklarında ve ahşap yollarında ilerlemek!