LEAP
LEAP, her biri tepeden tırnağa silahlı oyuncularla destensı büyük ölçekli savaşlar içeren hızlı tempolu, çok oyunculu bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Hızla savaşın içine doğru yükselirken elit bir LEAP paralı askeri ol. Birleşik Dünya Savunma Koalisyonu (UEDC) veya isyancı Ekso-Terran'lar için savaş - en çok kim öderse tetik parmağını ve çok büyük cephaneliği kazanır. Takım arkadaşlarınla birlikte çalış, güçlü silahlar ve eşsiz sınıf yetenekleri kullan ve zaferi ele geçirmek için kancalar, sırt roketleri ve çılgın araçlarla hızlı bir şekilde arazinin karşısına geç. Uçan kaykayına atla ve savaşa geri dön ya da mekanik bir geyiğin üzerine bin ve hücumu yönet. Oyun tarzın ne olursa olsun, her LEAP paralı askeri, mesafeleri hızla kat etmene ve düşmanın üzerindeki boşluğu kapatmana olanak tanıyan bir Kişisel Araç (PV) ile donatılmıştır. Her ekso giysi, eşleşme değiştiren yeteneklerle donatılmış olarak gelir - Bir grup düşmanı yok etmek için bir Yörüngesel Lazer çağır veya düşman ateşinden geçici olarak korunmak için bir Destek Kalkanı devir. Her engel yükselmek, sıçramak veya hücum etmek için bir fırsattır ve seçkin bir paralı asker, savaş alanında hızla gezinmek için benzersiz hareket yeteneklerini kullanır. Daha yükseklere ulaşmak için çengelini veya düşman ateşinden kaçmak için yönlü hızla koşmayı kullan. Zaferin görkemi ancak ödüllerle daha tatlı hale gelir. Paralı askerini kask emojileri ve ekso giysiler, araçlar ve silahlar için farklı görünüm seçenekleriyle özelleştir. Tarz ve sululuk ile dost gibi görünen düşmanlarına hava at ve onlarla alay et.