League of Evil
Kötülük Ligi, bir biyonik süper ajan olarak Kötülük Ligini yenmek için görev aldığınız bir aksiyon oyunudur. Ölümcül tuzaklarla dolu seviyelerden yolunuzu açmak ve düşmanlarınızı yenmek için akrobatik becerilerinizi kullanın. Dünya size güveniyor! Özellikler: * 4 bölüme ayrılmış 140 zorlu seviye. * Klasik 8 bit stil sanat stili * Müthiş tek yumrukta indirme! * Etkileyici müzik. * Süper hızlı ve zorlu oyun * Her seviyede zorluk puanı toplama çantası vardır. Hepsini toplamaya çalışın! * En yüksek skoru almak için seviyeleri mümkün olduğunca çabuk geçin!