Lara Croft and the Temple of Osiris & Season Pass Paketi
Lara, bu macerada Carter Bell, Horus ve Isis ile güçlerini birleştirip kötü tanrı Set'i yenmek zorunda. Bu hikayede tapınağı keşfetmek ve Mısır Yeraltı Dünyasındaki düşmanları yenmek için işbirliği şart. "Icy Death" ve "Twisted Gears" paketlerini içeren Season Pass ile Lara Croft deneyimini yaşa.