Land It!
Bir hava trafik kontrolörü olduğunuzu ve uçakları güvenli iniş yapacak şekilde yönlendirdiğinizi düşünün! Uçakları herhangi bir kaza olmadan indirebilir misiniz? Uçtuğunuz zaman bu görevi yerine getiren gerçek görevliler kadar iyi olabilir misiniz? Uçakları yönlendirmeye yönelik daha zorlu hava sahalarında başarı gösterme ve bu noktaların kontrolünü alma sırası sizde! Giderek daha fazla uçak varış yapacak ve yönlendirmenize göre hareket edecek. Her şey daha da hız kazanırken emniyet kemerinizi bağlayın. 27 seviyenin her birini güvenli bir şekilde yönlendirebilir misiniz? Sonu olmayan 3 seviyede ne kadar ilerleyebilirsiniz?