Lake Okeechobee Pack
Okeechobee Gölü paketinde, Florida'daki en büyük tatlı su gölü olan yepyeni bir bonus balıkçılık gölü ve Tarpon, Zargan, Peacock Bass, Uzun Burunlu Zargana ve Kırmızı Yüzgeçli Turna Balığı gibi 5 yeni balık türü bulunacak.